Parfum/Parfum (splošni profil)
Druga imena: Dišava, aroma, vonj, okus
Ocena škode: 6 (Nerazvrstljivo)
Parfumi so bistveni del številnih različnih vrst izdelkov. Njegova glavna naloga je dati izdelku prijeten vonj ali okus, ki je privlačen za potrošnika in tako poveča povpraševanje in tržno uspešnost izdelka. Druga imena za ta izraz so lahko dišava, aroma, vonj ali okus. Dišava ustvarja tudi močno psihološko povezavo med kupcem in izdelkom, saj imajo človeški možgani sposobnost povezovanja določenih spominov z določenimi vonji.
Parfumiranje ali drugače tudi dišava, aroma ali okus se uporablja v številnih izdelkih. Te besede se ne povezujejo samo s tradicionalnimi parfumi in dezodoranti. Parfumiranje se uporablja v številnih drugih panogah, in sicer v kozmetični industriji, kjer je sestavina losjonov za telo, krem, šamponov, gelov za prhanje in drugih izdelkov za telo. V farmacevtski industriji se uporablja v različnih farmacevtskih izdelkih, v živilski industriji pa se uporablja v živilih in pijačah za izboljšanje njihovega okusa in arome. V številnih primerih se parfumiranje uporablja tudi v čistilnih in pralnih izdelkih za odstranjevanje neprijetnih vonjav in njihovo nadomeščanje s svežimi in prijetnimi vonji. Le malo ljudi bi želelo, da njihovo perilo, soba ali roke dišijo po kemikalijah. Brez prisotnosti parfuma bi bila večina izdelkov videti dolgočasna in brezosebna. Njegova prisotnost poveča privlačnost izdelka in ga naredi privlačnejšega za končnega potrošnika.
V naših izdelkih te snovi ne boste našli, poskusite naravne izdelke brez kemikalij iz naše ponudbe.

Blažilni serum za obraz Blažilni serum za obraz - SENSITIVE 15ml
Podrobnosti o izdelku
Balzam za bradavice 25g
Podrobnosti o izdelku
Blažilna krema za obraz Blažilna krema za obraz - SENSITIVE 30 ml
Podrobnosti o izdelku
Krema za roke z verbeno BIO (50 ml) - z vonjem citrusov in zelišč
Podrobnosti o izdelku
Zobna ščetka z zlatom in aktivnim ogljem zelena - srednja
Podrobnosti o izdelku