Zamenjave, vračila in reklamacije
Kako zamenjati ali vrniti blago?
V 90 dneh po prejemu pošiljke lahko blago vrnete ali zamenjate za drugo.
Vračilo izdelkov NI možno za parfume, kozmetiko in druge potrošniške izdelke, ki ste jih že odprli iz higienskih razlogov – rabljenih izdelkov ni mogoče vrniti v promet. Neustrezna sestava ali nezadovoljiv parfum se ne moreta šteti za napako na izdelku.
Neuporabljeno blago skupaj z vsemi dodatki vstavite v originalno škatlo. Da bi preprečili poškodbo ali izgubo blaga, škatlo temeljito zavijte (zadostuje folija ali ovojni papir - originalne škatle ne prelepite z lepilom, saj se bo zaradi tega poškodovala). Pošljite nam elektronsko sporočilo in nam sporočite, ali želite blago vrniti ali zamenjati, ter navedite številko naročila.
Pošljite blago na naslov Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Praga 9, Češka.
Reklamacije
Če želite reklamirati blago, kupljeno pri nas, morate najprej prebrati postopek reklamacij.
1. Kakršno koli odlašanje ali uporaba blaga z napako lahko povzroči, da se napaka poveča in poslabša, kar je lahko razlog za zavrnitev zahtevka.
2. Garancijski rok za blago je 24 mesecev in začne teči z dnem prejema blaga.
3. Garancijski rok se ne sme zamenjevati z življenjsko dobo blaga, tj. časom, ki ga blago lahko zdrži ob pravilni uporabi in negi, vključno z vzdrževanjem, glede na njegove značilnosti, namen, za katerega je namenjeno, in razlike v intenzivnosti njegove uporabe.
4. Če kupec po prejemu blaga ugotovi, da blago ni v skladu z naročenim blagom ali da ima blago napako, mora o tem takoj obvestiti prodajalca.
5. Če se na kupljenem blagu pojavi napaka, ima kupec pravico do reklamacije te napake.
6. Napaka je opredeljena kot sprememba lastnosti blaga, ki je posledica uporabe neprimernega ali nekakovostnega materiala, neupoštevanja proizvodne tehnologije ali neustreznega oblikovanja.
7. Za napako se ne šteje sprememba lastnosti blaga, do katere je prišlo v garancijskem obdobju zaradi obrabe, napačne uporabe, neustreznega ali nepravilnega vzdrževanja, naravnih sprememb materialov, iz katerih je blago izdelano, škode, ki jo povzroči uporabnik ali tretja oseba, ali drugih neustreznih posegov.
8. Šteje se, da je zahtevek pravilno vložen, če je zahtevano blago popolno in če zahtevka ne preprečujejo splošna higienska načela. Kupec je dolžan predložiti zahtevano blago očiščeno, brez vseh nečistoč in higiensko neoporečno. Družba Topshelf s.r.o., ki upravlja e-trgovino na spletnem naslovu www.ferwer.si, je upravičena zavrniti reklamacijo blaga, ki ni v skladu z zgoraj navedenimi načeli splošne higiene (uredba 91/1984 Coll., o ukrepih proti nalezljivim boleznim).
9. V utemeljenih primerih se lahko pooblaščeni uradnik dogovori za daljše obdobje.
10. Kupec uveljavlja reklamacijo tako, da blago skupaj z izpolnjenim reklamacijskim obrazcem in kopijo dokazila o nakupu blaga (račun) pošlje na naslov Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Praga 9, .
Postopek za uveljavljanje reklamacije blaga
Odpadno blago očistite in zapakirajte tako, da med prevozom ne pride do nadaljnje poškodbe ali izgube blaga ali njegovih delov.
Paket pošljite na naslov Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Praga 9, Češka.
Po elektronski pošti nam pošljite razlog za pritožbo in številko naročila.
V 90 dneh po prejemu pošiljke lahko blago vrnete ali zamenjate za drugo.
Vračilo izdelkov NI možno za parfume, kozmetiko in druge potrošniške izdelke, ki ste jih že odprli iz higienskih razlogov – rabljenih izdelkov ni mogoče vrniti v promet. Neustrezna sestava ali nezadovoljiv parfum se ne moreta šteti za napako na izdelku.
Neuporabljeno blago skupaj z vsemi dodatki vstavite v originalno škatlo. Da bi preprečili poškodbo ali izgubo blaga, škatlo temeljito zavijte (zadostuje folija ali ovojni papir - originalne škatle ne prelepite z lepilom, saj se bo zaradi tega poškodovala). Pošljite nam elektronsko sporočilo in nam sporočite, ali želite blago vrniti ali zamenjati, ter navedite številko naročila.
Pošljite blago na naslov Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Praga 9, Češka.
Reklamacije
Če želite reklamirati blago, kupljeno pri nas, morate najprej prebrati postopek reklamacij.
1. Kakršno koli odlašanje ali uporaba blaga z napako lahko povzroči, da se napaka poveča in poslabša, kar je lahko razlog za zavrnitev zahtevka.
2. Garancijski rok za blago je 24 mesecev in začne teči z dnem prejema blaga.
3. Garancijski rok se ne sme zamenjevati z življenjsko dobo blaga, tj. časom, ki ga blago lahko zdrži ob pravilni uporabi in negi, vključno z vzdrževanjem, glede na njegove značilnosti, namen, za katerega je namenjeno, in razlike v intenzivnosti njegove uporabe.
4. Če kupec po prejemu blaga ugotovi, da blago ni v skladu z naročenim blagom ali da ima blago napako, mora o tem takoj obvestiti prodajalca.
5. Če se na kupljenem blagu pojavi napaka, ima kupec pravico do reklamacije te napake.
6. Napaka je opredeljena kot sprememba lastnosti blaga, ki je posledica uporabe neprimernega ali nekakovostnega materiala, neupoštevanja proizvodne tehnologije ali neustreznega oblikovanja.
7. Za napako se ne šteje sprememba lastnosti blaga, do katere je prišlo v garancijskem obdobju zaradi obrabe, napačne uporabe, neustreznega ali nepravilnega vzdrževanja, naravnih sprememb materialov, iz katerih je blago izdelano, škode, ki jo povzroči uporabnik ali tretja oseba, ali drugih neustreznih posegov.
8. Šteje se, da je zahtevek pravilno vložen, če je zahtevano blago popolno in če zahtevka ne preprečujejo splošna higienska načela. Kupec je dolžan predložiti zahtevano blago očiščeno, brez vseh nečistoč in higiensko neoporečno. Družba Topshelf s.r.o., ki upravlja e-trgovino na spletnem naslovu www.ferwer.si, je upravičena zavrniti reklamacijo blaga, ki ni v skladu z zgoraj navedenimi načeli splošne higiene (uredba 91/1984 Coll., o ukrepih proti nalezljivim boleznim).
9. V utemeljenih primerih se lahko pooblaščeni uradnik dogovori za daljše obdobje.
10. Kupec uveljavlja reklamacijo tako, da blago skupaj z izpolnjenim reklamacijskim obrazcem in kopijo dokazila o nakupu blaga (račun) pošlje na naslov Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Praga 9, .
Postopek za uveljavljanje reklamacije blaga
Odpadno blago očistite in zapakirajte tako, da med prevozom ne pride do nadaljnje poškodbe ali izgube blaga ali njegovih delov.
Paket pošljite na naslov Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Praga 9, Češka.
Po elektronski pošti nam pošljite razlog za pritožbo in številko naročila.